2013. december 19., csütörtök

4. rész/ 3

Közben Beniéknél:
Óó, nahát. Csak nem? Beni-manó meg Békafing. Hát ti? *nyájas mosoly*
 Grillezni fogunk, ha érdekel bár biztos nem mert neked éppen sürgős plázábameneteled van így most szépen békén hagysz minket!
*Készenlétben tartja az öklét*
Nem, ha Beni-manó itt van, minden másodlagos. ^^  Mondd csak, nem akarsz eljönni velem valahova? Jobb, mint ezzel a hülyével együtt lógni! 
*Megérkeznek* 
Hülye? csak nem magadra céloztál?
És szerintem nem akar elmenni veled sehova mert az undorító lányokat kerülni szokták.
Nem, én magamat inkább nevezném csodásnak, hülye csak te vagy. Ó, és nézd, megjött a többi is. Az állandóan bunkó Jade, és a kis senki Jess. Úh, asszem hánynom kell!
 *Döbbenten néz* Na nehogy már!
 Mit dumálsz miss piggy??!
 Tudod inkább vagyok hülye és vicces mint okos és egy okádék!
 *Meglöki Juli vállát*
 Mit mondtál rájuk? Nem értettem tisztán!
 Bunkó Jade és a kis senki Jess, ők veled egy szinten vannak. 
 Hmm úgy látszik most szeded össze magadra a jelzőket: Bunkó, senki és hülye . Igen pont ez vagy te!
 Hogy velem egy szinten vannak akkor négyen nézünk le rá jó magasról.
 Te mindig csak az én szavaimat használod? Nincsen szókincsed, vagy mi?
 *Az egekig szalad a szemöldöke és hirtelen felindulásból felpofozza*
 Okééééé szia Juli! Most menned kell vásárolni. Szia! *Megfordítja és elkezdi tolni a hátánál*
 *Nézegeti a kezét* Mért van az hogy feketéllik a kezem??
*Sikoltozva tapogatja az arcát, valószínű kicsit elkenődött a sminkje*Még nem végeztem! *megfordul*
 Nem tudom megérteni, mit akar egy ilyen srác, mint Beni, ezektől!
 Azt amit tőled nem!
 Pontosan. Tőletek csak a csalódást kapja, tőlem viszont sokkal többet kaphatna!
 Ha ezt folytatod, fogok egy döglött patkányt, s beteszem a táskádba ... T_T
 Igen tőled több csalódást kaphatna!
 Na nehogy már. Én legalább kinézek valahogy. De te? U_U
 Igen te kinézel valahogy. Bénán!
 Majd máskor beszélüüüünk! Szia Juliii! *tolja az ellenkező irányba*
 Nem Beni rosszul mondtad! Soha többet nem beszélünk!
A viszont nem látásra Juli!
 *Sértődötten eltipeg a most 14 cm-es magassarkúban*
 Na induljunk! Még a végén összefutunk Dannel -.-
 Az kéne. T_T Most már én rúgnám tökön!
 Ezt kellett volna tenni Julival is!
 Hogy őszinte legyek, utálom Julit, de nem izgat. Liz-nek több aggódni valója van vele kapcsolatban. 
De mindegy, Beni leszarja Julit. :D
Na ja.
*Bemennek a boltba, bevásárolnak, és visszamennek Liz-ék házába*
 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése