2013. augusztus 31., szombat

1.rész / 2

Ez meg mi volt??!!? *:o*
Mi lett volna? *T_T* Indulni akarok.
Mi van??!
Jó ég, süketek vagytok?! 
*kezd kicsit dühös lenni* Mi az hogy "csicskák"???!!???!
[Én azért ennyire nem szoktam bunkóskodni T_T ]
Ez csak egy becenév. Nem tettszik? De tudod mit? Hagyjuk, inkább menjünk.
Leálíthatod magad, azért ennyire nem kell bunkózni *T_T* Elismerem hogy én is az vagyok de nem annyira mint te.
Ez az új stílusom, és neked nincs beleszólásod, rendben?! Száljatok le rólam. 
*Az egekig szakad a szemöldöke* Mit mondtál??!!?? Nem hallotam rendesen.
Azt hogy ez az új stílusom és neki nincs beleszólása.
Nem, nem azt.
He?
Száljunk le rólad? Figyi, értem hogy stílust váltottál. A ruhák jól állnak neked meg minden, de mi a barátaid vagyunk és nem csicskák. Jó, menjünk.
*Idegesen forgatja a szemét, de csendbe marad*
[Ezt szeretem benne.] *úgy elmereng hogy nézi közben Lizt*
*Elpirul*
*Egy nagyon pici mosoly*
*elmennek a kocsival az erdőbe és Beni megcsinálja a sátrat*
Na ti szórakozzatok csak rendben? Mi elvagyunk *bemennek a külön sátrukba* (Beni szülei)
Kedves szüleid vannak.
Lúzerek *T_T*
Mi van??!!!!???! *kiakad*
Semmi *legyint*
Mondtál valamit, halljuk mind.
Lúzerek, azt mondtam.
*Nyel 1 nagyot és nem foglalkozik vele* [Kibírod! Ma kibírod aztán holnap megcsinálhatod azt hogy szóba se álsz vele!]
Figyi Jess, mit képzelsz magadról?? Ha nem tettszik valami el is mehetsz. Nem kell itt flegmázni, és a szüleimet hagyd békén! *T_T*
*Elröhögi magát* Nyugi Beni, csak kinyilvánítottam a véleményem.
[Húúú de bunkóó!T_T ]
*Megfogja a táskáját és szó nélkül el kezd pakolni, nem figyelve a többiekre*
Nagyon kedves lettél......*mormolja magában*
[Nem hittem hogy a kedves Jessből ilyen bunkó csaj lehet]
*megpillantja a tavat és ugrik 1 bombát* Na ki jön még úszni? *:D*
Én! Ki más? *:D*
*megrántja a vállát* Tőlem mehetünk .
Jupiiiii! Én mindenképp! *^^*
Aha [hmmmm.......Kit fulasszak meg? ]
Hol lehet öltözni Beni?
Őőőő a sátorban?
Oké, de gondolom nem együtt fognak öltözni a fiúk meg a lányok.
Logikus hogy nem fognak. *:D*
Megvárjuk őket ugye Jade? 
Aha
*Bemennek és átöltöznek, majd utána kijönnek a sátorból* 
Oké, akkor ti jöttök fiúk, csak gyorsan .
*Bemennek és átöltöznek, majd kijönnek*
Akkor mehetünk?
Aha
Akkor indulás!
*Nekiiramodik a víznek és megint hatalmasat csobban, lefröcskölve mindenkit*
Ezt vegyem kihívásnak? *nekiiramodik és ő is hatalmasat csobban szaltózva*
*Leül a part szélére és a vizet bámulja*
*Ő is csobban a vízben*
*Lefekszik a fűre*
Nem jössz Jess?
Nem
Na milyen voltam?
Béna *:P*
Jess te nem jössz? 
Nem Abby, mert nem akarom hogy Jade ugrásaitól megfulladjak *T_T* Nem hiányzik -.-

*Még 1 darabig mindenki elvan, aztán elmennek a sátrakba és nyugovóra térnek*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése