2013. szeptember 1., vasárnap

2. rész / 1

Ma van Jade szülinapja. Liz és Beni megcsinálták már az előkészületeket és csak a vendégeket kell meghívni. :)

Liz, nem hívod fel Jesst? 
Oki *nagy levegőt vesz és tárcsázza a számot*
*Felveszi* Cső, mit akarsz?
Szia. Ma van a bátyám szülinapja és gondoltam meghívunk a bulijára .
Aha. Majd még gondolkodom rajta *lerakja*
*Lassan megjönnek a vendégek*
*Felkel a hangoskodásra* Ajj, mi van lent?!
*Felrohan és résnyire kinyitja az ajtót, majd bedugja a fejét*  Szia . Öltözz fel és gyere le . *mosolyog* 
Jó, csak húzz már ki mert nem tudok öltözni tőled....-.-
Hé, mi ez a búskomorság? Én egész nap meg sem álltam, tortát sütöttem, reggel 6-kor keltem, bulit szerveztem, elviseltem percekig azt a nagyon idegesítő futárt és mindezt mert szülinapod van! *Kimegy*
Várj Liz! *Utánamegy* Tényleg ennyit fáradoztál?
*Eközben Jess fülhallgatóval a fülében lassan, nagyon lassan elindul*
Igen .
Őőő.....szóval az van.......hogy szeretnék neked.......[Ajj nekem nem megy ez az érzelemkinyílvánítás >.<]
[Az látszik Jade]
Öhm...szóval köszi.
Nincs mit. Na én lemegyek de te addig készülj el! *Lemegy*
*Felmegy és átöltözik, majd utána lemegy*
[Na most jön a nehézség] *Odamegy a mikrofonhoz*
*Mikor lejön Jade mindenki ordibálja hogy meglepetééés!*
Sziasztok! Én Liz vagyok Jade huga és ma én szolgáltatom nektek a dalokat. Boldog szülinapot Jade! *Énekli http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=sN36JM8l52g *
*Bemegy az ajtón és sóhajt* [Újabb nap, újabb szenvedés és újabb nyálas nézegetni való T_T Üdvözöllek, élet!] *Szó nélkül levágja magát a kanapéra és felrakja a lábát az asztalra*
*Szomorúan Jessre pillant éneklés közben*
[Hát ez nevetséges....T_T ]
*A gondoltattol dühösen kezdi énekelni a refrént*
[Hol lehet a chips? Áááá meg is van! Itt a lényeg. ] *elkezdi enni*
Szia! *Leül Jess mellé* Hát eljöttél? *mosolyog és eszébe jut Jesst nézve a vér és ő is zabál chipset*
Ja, nem volt más dolgom. Őőőő látom éhes vagy. Ez undorító T_T
Bocsi, az utóbbi időben mindig nagyon éhes vagyok *:( * 
Nem érdekel T_T *elmegy a pulthoz*
*Dühösen ordítja a dalt*
[Ünneprontó...]
[Idióta T_T]
Most pedig jöjjön Zendaya egyik száma a volt barátnőmnek emlékére aki teljesen megváltozott *Énekli: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=7kIbsQPwxDQ*
[Jó ég, mindjárt elhányom magam ezektöl U_U]
[Hányd is! Gonosz lettél és meg sem érdemled hogy ez az éned a Jess nevet viselje! ]
*Elkezd chipset és kókuszgolyót enni* [A franc, hol van valami ülőhely? Ááá, fotel *-* ] *levágja magát a fotelba*
*elkezdi énekelni és gitározni hozzá :http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=t-njAuS7eTQ * [Még nem is adtam oda Jadenek az ajándékát. Nem baj, majd később megkapja] Na belőlem ennyi mostmár elég. Kezdődjön a party! *bekapcsolja a zenét*
[Lassan elkéne kezdeni boxolni. A szép karokért mindent *-*]
*Felmegy a szobájába és átadja Jadenek az ajándékát* Boldog szülinapot! :D
Wow. Köszi :D
Nincs mit :)
*Odamegy Jesshez*Szia. Még mindig punk vagy? Azthittem csak egy napig játszod a keménycsajt. Mindjárt körbefosom a derekam. xD
*Sóhajt* Jaj ne, még egy retardált T_T *Feláll és fapofával átül 1 másik fotelba*
*Odamegy Jadehez és suttogja* Nem vágjuk fel a tortát?
Aha
*Felvágja a tortát és mindenkinek ad egy szeletet*
*Bezabálja a tortaszeletet* [El kell mennem lopni a korházbol infúziós vértasakokat. Ezek az emberkaják nem csillapítják az étvágyam >.< Van itt valami laktató kaja? :o]
Vér? Az nincs.
Ajj Liz, halkabban! >.<
[Hmm...mit kéne tenni hogy felpörgessük a bulit? Megvan!] *1 dobozos sör után nyúl és elvágja az ujját a nyitófüllel*
[Hmm mi ez a finom illat? De hisz ez vér! *-*Nem! Erős vagyok, erős vagyok, erős.........va-gyok.] *akaratlanul oademyg Jadehez*
Szia. Jól vagy? Nem úgy tűnsz . *O_O*
Mindjárt jobban leszek . *kivezeti Jadeet a kerbe és beléharap*
*A vérveszteségtől elájúl*
*Ráeszmélve a dolgokra eltűnik*
[Mi folyik odakint?] *Nagy nehezen feláll a székből és kimegy* Basszus! Itt meg mi a franc történt? O_O *hátrál* Valaki......segítség, Jade elájult! O_O
Mi történt? *kirohan*
Jade elájult! Mit tegyünk vele?
Őőőő......fogalmam sincs. O_O *odamegy Jadehez és hallgatja a légzését* Él. De mi ez a hatalmas seb a nyakán? O_O
Nem tudom. Biztos meg akarta ölni magát, vagy akármi.
Miért akarná megölni magát?
Nem tom, de nem is érdekel. Csináljunk ezzel a hülyével valamit és kész .
De jó hogy még ilyenkor is kedves vagy....
Kuss legyen .
*T_T* Mindegy . Ezek inkább fognyomoknak tűnnek. *vizsgálja Jadeet*
Aha. Ezzel most nem tudok mit kezdeni. Lehet hogy megharapta valami, vagy........valaki.
*Hírtelen felül 1 hatalmas köhögő lélegzetet véve*
Azta......dúrva! *o.O* Őő...jól vagy? *közben próbál nem elájúlni xD*
*Íjedten hátraesik*





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése