2013. szeptember 1., vasárnap

3. rész /1

Ez most komolyan érdekel, vagy csak udvariasságból kérdezted? T_T
Amúgy jól vagy, vagy nem?
Amúgy ja, ahoz képest jól. 
Mi történt? Van valami betegséged vagy mi van?
*Meglepődten bámul rá, mint aki nem érti, mi van* Nem tudom mi történt. [Azért ott van a régi Jess :D] *a merengése közben picit elmosolyodik*
Mi a fenéért kellet elájulnod, te barom? Annyira megíjettem!
OKé, látom jól van Jade. Akkor én megyek *bemegy a házba*
Hehehee *nevet* Nem tudom *mosolyog*
*Visszatart egy-két könnyet* Hülye, hülye. hülye!
Miért akarsz ennyire keménynek tűnni? *leül mellé*
Neked ahoz mi közöd van? Nem tudsz rólam semmit. 
Az lehet. De asszem az előző énedbe........kicsit....*szünet* beleszerettem. [Uhh.....hangosan gondolkodtam O_O]
[Jaj ne, ne, ne! Csak nemost mondaná ezt!] Ez hülyeség. Akkor sem bírtál.
Az elejétől szimpi voltál nekem. Te nyomorékoztál le . *nevet*
Csak azért, mert te is bunkó voltál velem. Nem emlékszel? "Mit keres itt a Zendaya hasommás?" *utánozza a hangját*
Sosem tudtam rendesen kifejezni magam. 
Ja, vettem észre. *Elröhögi magát* Azért változtattam stílust, mert felidegesített Dan. Aztán az is kiderült hogy itt mindenki valami lény. Én meg persze a szakítás után egy senki voltam, akit megcsaltak. Stílust kellet váltanom hogy én is lehessek valaki, valaki akit észrevesznek .
[Hogy érti azt hogy lény? Mindegy, nem váltok témát.] Figyi, Dan 1 szemétláda paraszt volt, méghozzá hülye is hogy dobott téged .Ne legyél már miatta depis. Nem érdemli meg. 
OKé köszi,ez rendes tőled . Vicces, hogy pont veled voltam a legbunkóbb. Pont veled.  Én is furán fejezem ki magam. *Pici mosoly*
*Közeledik az arcával Jess felé, de lassan, figyelve hogy ő mit reagál*
*Odafordul, először megdöbben, majd ő is közeledik*
*KISS*
*Érdeklődve és mosolyogva figyeli őket a házból*
[ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!! Első csókom . *-*] *Az arca normálból átvált paradicsommá, majd lassan elválik. Arréb kúszik és az arcát takarja xD*
[De vörös az arca. :D Én is olyan vagyok?] *bekancsul*
*Óvatosan odanéz, majd mikor látja Jade fejét, teli torokból elkezd röhögni*
Mi az? :O *majd követi Jess példáját és ő is nevet*
Oké, ez elég fura. Hülyébben nem is nézhetnénk ki. Te fürdőgatyába sebes nyakkal, én fekete furdőruhába tüskés nyakkal. *xD*
*Rájukpillant* [Okéééé.....ők meghülyültek]
El is felejtkeztem a nyakamról *megérinti a sebet* Amúgy ja, elég furák vagyunk xD
*Aggódva rápillant* Nem fáj?
Nem annyira
[Összeillenek. :D Mind2 en hülyék xD]
Egyébként bocs mindenért.Sajnálom. Nem lett volna szabad ilyenek lenem azzal, akit sze.....szere.....izé, szóval veled. 
El van nézve *mosolyog* Őőőőő.......akkor most mi is van köztünk?
Háát......asszem járunk......vagy nem? :O
De, járunk . *KISS*
[ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ] Várj, de ha bejöttem neked miért nem kezdeményeztél?
[Hát mind mondtam, összejöttek :D én 1 zseni vagyok :D ]
Be szerettem volna bizonyosodni arról hogyén is bejövök-e  neked.
De hát annyira egyértelmű volt. Nem vetted észre ha benne voltál az 1 m-es teremben mindig úgy néztem ki mint paradicsom?? xD 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése