2013. szeptember 25., szerda

4.rész / 1

*Felkel és elkészül*
*Alszik és a párnáját ölelgeti*
*Beni meg Jade mélyen alszanak*
*Felkel és álmosan körbenéz* Liz.....mit csinálsz te a házunkban?
Nálunk vagy drága :D
He? *Ásít és megdörzsöli a szemét* Ja, aha, dereng .És itt volt Drew Seeley is . Vagy azt csak álmodtam? *:O*
Ki? Szerintem igen.
Ajjj mááá, pedig olyan jót tangóztunk .
ÓÓÓÓÓKÉÉÉÉÉÉÉÉ *Lassan bólogat*
Ma is adhatnál nekem ruhát, kivéve ha azt akarod hogy szegecseltben legyek .
Milyen ruhát hozzak? 
Bármi jó lesz .
Oki
*Keresgél, majd ad 1 ruhát Jessnek* Tessék . Na én lemegyek, kerítek Algopirint .
Oksi. Köszi a ruhát.
*Lemegy és keresgél a gyógyszeres dobozban és megtalálja* Megvan! [Na most keltsük fel a 2 Lazy Boy-t :D] *Lemegy Jadeékhez 1 serpenyővel és kanállal. Elkezdi ütni a serpenyőt. Közben hangosan beszél* Felkelni emberek! Az óra tizenkettőt mutat! Ki az ágyból!
*Közben kimegy a folyosóra és talál egy.........mogyoróval teli zoknit (??)*  *O.o* Fúúúj má! Ez büdös. *behajítja valaki szobájába*
Ne hagyjátok elúszni a delfineket...*Félálomban beszél és hesseget a kezével*
Hagyjál már Spongyabob.....De azt elmondhatnád hogy Szandi miért lovagol 1 békán....*Álmában beszél és fetreng a földön*
Azta dúrva.....*döbenten nézi őt* Asszem rossz döntést hoztam.....o.O
*Lehajol Benihez és ad az arcára 1 puszit* Nem hagyjuk elúszni, és Jade, azért mert úgy van kedve . :D
Ezt nem kellet volna látnom . *Döbbenten nézi Jadeet*
Egyetértek 
Okééé, én inkább TV-zek. Ezt rád hagyom . *Szépen elindul tévézni* [Egyszer elmegyek tangózni Drew Seeley-vel *-* ]
Drew Seeley-el hamarabb fogsz szerintem tangózni mint a bátyámmal :D
Ő nem egyezne bele *Röhög*
*Röhög miközben keltegeti a fiúkat*
De olyan cuki Drew állarcban . *-* Lennék ám a táncpartnere helyében .
Még 1 percet! *Rávágják egyszerre*
De itvannak a delfinek és Spongyabob, meg Szandi a békával xD
Jobb lett volna ha egyedül hajnali 3-kor hazagyalogolok T_T
Én is bár mentem volna veled! Na mindegy Beni, Jade. Kár, pedig palacsintát sütök és még torta is maradt... 
HOL? Azonnal add ide a tortát! *Idegbetegen néz*
Hááát a konyhába...*Kacsint Jessre*
*Beront a konyhába és elkezd tortát enni, majd fog 1 darabot és Jade fejére keni*
*Torkaszakadtából röhög*
Jól áll neki ez a szín :D
Ja, csoki .
EZ MOST MIÉR KAPTAM??! *Felül*
*Sunyiban visszaoson a TV-hez*
Azért mert elkergetted Spongyabobot *Kitör belőle a röhögés*
*Ő is nevet, majd átesik a fotelen de őt nem különösebben zavarja és folytatja a nevetést*
Jade mit mondott Spongyabob? *Szakad a nevetéstől*
Azt hogy egy idióta liba vagy Liz. Képzeld ezt mondta *T_T*
[Éljen a testvéri szeretet]
Így jár aki álmában beszél . :D Mindketten beszéltetek :D A két másnapos .
Ezt érdemli Liz az után hogy bulit csinált neked?
Amúgy ja *Bevágja a műdúrcit*
*Felkel* Szétrobban  fejem! *>.<*
Na hozok Spongyabobnak és delfinnek algopirint  *Kimegy a konyhába*
*Röhög a TV- előtt*
*Behoz egy-egy algopirint meg két pohár vizet*
Nem tudom, megérdemlik-e ezt a törődést?
Én se . Megérdemlik Jess? Szerinted?
Hát.......nem igazán . De mivel a haverjaink, és az eggyik a pasid, talán .
A másik meg a tiéd . *Kacsint*
Ja, csak nem tud tangózni . *Dünnyög*
*Beni meg Jade összenéz*
Majd megtanul . :D
Ugyan, előbb dob engem minthogy megtanuljon tangózni . :D
Áááá, tuti nem . Jade? Mit szólsz hozzá?
Ha? Mi? :O *Kiveszi az orrát egy hatalmas zacskó chipsből amit idő közben elkezdett enni*
Jess szeretne tangózni veled .
Ez hülye. T_T Nem gond, majd megkeresem Drew-t *Kacsint Lizre*
Szakítani fogsz vele ha nem táncol veled? *Műmeglepődés*
Mi van??! *Elhajítja a chipset*
Hát nem tudom. Drew alkalmasabb . Rajta jobban áll a maszk .
Ha? Mi? Ki az a pasas?!
Félted a barátnődet, mi? Jess látta őt álmában . De igazából nem létezik . *Kacsint Jessre*
Ugyan már . Drew élő húsvér ember. És ez komoly. Ti nem ismeritek? *:O*
Nem! Mert nincs is . Csak álmodtad . *Kacsint Jessel*
Jaaaa igen . [Ezt most miért Liz? :O]
[Amennyire ismerem megkeresné és kinyírná mert FÉLTÉKENY :D]
[Kár hogy nem hallom Liz gondolatait.....]
[Ki érti a csajokat? T_T]
*Ránéz Jadere, és gondolja hogy mit gondolhat, majd kitör belőle a nevetés*
Beni, gyere! Segíts nekem ebédet főzni, és hagyjuk kettesben a szerelmespárt .
Okéééééé.... *Önkéntelenül is elmosolyodik*
NEM! Várjááá mááááá Liz!
Jess, te maradsz!
NEM! Főzni akarok! :D
Most nem fogsz . Most beszélgetni fogsz a barátoddal mert ez így nem jó hogy félsz! Ha megesz, a másik szobában vagyok és átjövök .
Ha itt hagysz, 2 fogpiszkálóval leégetem a házat! *T_T* És ez nem komoly .
[Hogy én mennyire és milyen sokszor nem bírom a hugomat T_T]
Szintúgy!
Az nem érdekel. Akkor odamegyk és hozzádláncolom magam. *Megáll Liz mellett*
Jó, akkor menjetek moziba vagy valahova ketten .
De én nem akarooooooooooooooooooooooooook .
*Odafordul Jadehez* Most mond meg Jade, ennyire fél tőled .












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése