2013. szeptember 1., vasárnap

3.rész / 2

[Ez való igaz]
Hááááát.....mondjuk ja, néha feltűnt.
[Ha csak néha tűnt fel neki akkor ő vak!]
Néha? Hisz ez mindig így volt. És nem gondolkoztál azon hogy, jééé ez vajon miért van?
De. De akkor azért nem kérdeztem mert Dannal jártál.
Jéééé tényleg. Ez eszembe se jutott xD
[Tudtam hogy tettszik neki valaki :D Már akkor is tudtam :D]
*Enyhe mosoly*
Egyébként nagyon jó színész vagy. Olyan tökéletesen játszottad el hogy nem érdekel se én, se Dan. 
Köszönöm, köszönöm . :D
[Jess én a legelső pillanatban mondtam hogy vigyázz a bátyámal mert szerelmes lesz beléd!]
Egyébként remélem, nem azért voltam szimpi mert hasonlítok Zendayára. 
Eleinte igen, de utána a személyiséged miatt is. Ééééés beléd......szerettem ^^"
*Lángvörös lessz az arca ezért eltakarja a kezével* Oké.....ennek......örülök.....*:$* Őőőőő én is.....szóval...na, tudod! Olyan nehéz ezt kimondani. 
Ja, egyet értek. Én is pont így érzek. Plussz 1 közös pont *:D*
[Áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá] Oké......*:$* .....akkor megbeszéltük......na én megyek bocsánatot kérni  a többiektől......asszem....őőő izé...mármint *:$*
Jaa, és amúgy ne regtegesd a pirult arcod. Aranyos *:D*
[Ez nem a bátyám. Ez egy UFO!!!! O_O ]
[Szerelmes vagyok*-*] ühüm.....azaz köszi....azaz...vagyis...őőőő....én megyek *elindul befelé és majdnem az ajtónak megy* [A franc, hogy ilyen vagyok]
Ügyes vagy :D
Ne csináld már, ez csak is a te hibád!
*Mosolyog*
*Mosolyogva rohan Jess felé és úgy átöleli hogy majdnem összeroppantja*
Ááá.....ne csináld.....ne-nem kapok......levegőt . *:s*
Sorry, csak örülök hogy visszajöttél :D
Én is! Annyira, de annyira, de annyira sajnálom!*Most ő kezdi ölelgetni*
Ja igen, és hol a vészkes fenében voltál??! Elmentél nyaralni?
Hát, asszem valami olyasmi lehetett. De ne aggódj, Szikla elment melegebb éghajlatra hogy csírkéket szúrjon le a tüskés vállapokkal :D
Te hülye, mit kérsz bocsánatot??!!? A lényeg hogy visszajöttél, és nem kell bocsánatot kérned meg sajnálnod, oké???!!?
Olyan arii vagy,köszi! :D
Ha mégegyszer találkozom Sziklával vagy azzal a BEEEEEEP Dannal akkor magam fogom szétverni. 
Köszi! Te vagy a legjobb! :D *megöleli*Most megyek Benihez is bocsánatot kérni :) tartozom ezzel .*Odamegy Benihez* Okééé, kezdem . Annyira, de annyira, de annyira sajnálooooooooooooooom! 
Azta! Visszatért a régi Jess? Amúgy nem baj :D Jó hogy észhez tértél.Gondolom hogy kinek a segítségével *;)*
*Elpirul* Őőő....oké, ezt hagyjuk. NAGYÖLELÉÉÉÉÉS?? :D
Tőlem . *mosolyog*
*Elkezdi ölelgetni Benit*
Áuu, szúrnak a szegecseid :D
*elengedi*Bocsesz. xD Áááááá de jó újra ilyennek lenni . :D
*Odamegy* Jess, te mit mondtál, mikorra mész haza?
Hát, nem nagyon mondtam semmit csak hogy: Cső, mentem xD
Akkor most ki lehetnek akadva mert hajnali három óra van .
Áááááá, a franc. Felhívom őket, MOST. Te liz, nem aludhatok nálad? Mostmár nem érdemes hazamennem. :D
Persze, gyere fel és adok valami normális ruhát .
Kösz, az jó jönne :)
*Felvezeti Jesst a szobábájába és ad neki valami normális ruhát* Már haza kéne küldeni mindenkit, nem?
De, ideje lenne már. 
De láttad Beniéket? Együtt állatkodott Beni meg Jade! (Jade a mai nap előtt nem kedvelte Benit, Aki Jade hugának, Liznek a barátja)
*Beni meg Jade meg lent a nappaliban buliznak* Jade. Te, figyi.....miért fekete rúzsos a szád? :D
Őőőőőő.....hogy mis? O_O *zavartan letörli* ^^"
*Nevet*
Jess, úgy örülök nektek!
Köszi, anniyra rendes vagy! Igazábúl nem hittem, hogy összejöhet az egész . 
Én az első pillanattól elmondtam neked, hogy vigyázz, mert beléd fog esni .
Igen, emlékszem. Egy jós vagy . :D Nem furi hogy a tesóddal jár az LB-d? 
Nem . Inkább örülök, hogy nem fog kiakadni ha Beni adni akar 1 puszit, vagy fordítva .
MII???? TE LÁTTAD??!!!??
Mit?Hogy megcsókolt a tesóm? Nanáá! 
Őőőő.....nem is csókolt meg *:$*
Ááá, neeeeeem . Azért vak nem vagyok Jess.
De te ott se voltál! 
Nem, én három méterrel arébb voltam .
Hihiii. És láttad az egészet......ajj, de ciki. Bocsi. 
Mondtam már hogy nem kell bocsánatot kérned.
De annyira bűntudatom vaaaaaaaan .
Miért? Hogy bologságot hoztál a világra? Happy van! Na gyere lemegyünk, én meg elhúzom Benit hogy kettesben légy a lovagoddal. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése